Etichete

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Reteta de vineri

Ieri a fost vineri si cum sambata ma duc in piata, trebuia sa fac ceva cu legumele si celelalte minunatii din frigider. Asa ca m-am gandit ce m-am gandit, am luat una dintre cartile dnei Elena Nita Ibrian, am rasfoit-o si iata ca au venit ideile.
Am facut o salata care mie mi se pare foarte gustoasa si foarte satioasa. O prietena venita in vizita a mancat, iar dupa cum a reactionat, am inteles ca a considerat-o foarte buna. Adica a mancat tot - tot. Asa ca, am curajul sa va impartasesc ce amestecaturi am facut:
- conopida si brocoli - cateva buchetele
- 2 ciuperci mici
- putin dovlecel - am folosit cam jumatate de dovlecel mic
- cativa vlastari de lucerna si de schinduf
- cateva frunze de marar
- o lingura cu varf de nuca macinata
- ulei de masline presat la rece - cam 3 linguri
- o lingura de legume uscate date prin rasnita si cateva frunze de spanac
- zeama de lamaie, sare - dupa gust.
Am tocat cu robotul cu lama in forma de S brocoli si conopida, dar foarte putin, ca sa nu se transforme in pasta. Dovlecelul l-am taiat fasii subtiri, ciupercile bucatele, la fel mararul, am amestecat cu restul ingredientelor si gata a fost salata.


Am pus alaturi un cracker din cei cumparati de la casa raw.z - absolut minunati . De asemenea, la aceasta salata, separat am facut un sos din branza de vaci, smantana si o lingura de legume uscate si rasnite. Doamna Ibrian folosea in retetele Domniei Sale aceste ingrediente si atunci am incercat sa vad ce iese. Rezultatul a fost foarte bun.
Cam asta a foste reteta. Pofta buna si sper ca o sa va placa.
Zile bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu