Etichete

luni, 10 octombrie 2011

Pasta de seminte

In seara asta m-am gandit sa fac, pentru a doua oara de cand mananc Hrana Vie, o pasta din seminte. Ideea acestei paste am gasit-o pe blogul lui Mimi Walter, care are niste retete minunate, are sfaturi si o vorba buna pentru toti.
Am schimbat putin reteta, dar ideea de baza a ramas cea de acolo.
Hrana Vie ne face acest mare dar: plecand de la cateva ingrediente, putem sa obtinem gusturile care ne plac, combinand si adaugand ceea ce ne face placere.
Eu am folosit asa:
- o jumatate de ceasca de seminte de floarea soarelui amestecate cu seminte de dovleac
- un sfert de ceasca de seminte de susan
- o jumatate de ceasca de caju
-o lingura de ulei de masline si  doua linguri de ulei de seminte de dovleac - uleiuri crude si presate la rece
- zeama de lamaie - dupa gust
- frunze de marar si de telina -  eu am pus cateva, fiecare pune ce si cat doreste. Se pot folosi orice fel de frunze verzi va plac
- un catel de usturoi - am pus doar atat, pentru ca vreau sa mananc pasta asta si maine la seriviu
- sare, apa
Am inmuiat nucile si semintele cam 3 ore (din pacate cam putin, dar mai bine decat deloc). Inmuierea este necesara pentru activarea enzimelor. Nu mai este cazul sa spun ca toate semintele si nucile sunt crude, iar o parte din ele sunt organice.
Am scurs apa, le-am clatit si le-am pus in blender. Am adaugat apa cat sa acopere continutul, am turnat uleiurile, si restul ingredientelor.
Blenderul a facut restul, adica o pasta fina si foarte gustoasa.
Am decorat cu frunze li felii de gulie, cu morcovi si ardei rosu. Mie mi-a placut ce a iesit, sper ca o sa va placa si voua.

Zile bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu