Etichete

joi, 3 noiembrie 2011

Salata de andive

Cu mare placere am citit postarea de azi scrisa de Mia  pe blogul creat in memoria Doamnei Elena Nita Ibrian. Printre altele, Mia ne-a oferit o reteta de salata de andive cu praz, iar eu am profitat de faptul ca aveam aproape totul in frigider, si am facut salata. Reteta originala este aici.
Eu am folosit pentru salata urmatoarele:
o andiva mai mare
un fir de praz
doi morcovi
trei rosii mici
un ardei capia, impreuna cu semintele si cu "inima"
cateva fire de patrunjel verde
jumatate de cescuta de seminte de floarea soarelui inmuiate si apoi scurse de apa
cateva boabe de catina (cam o lingurita)
zeama de lamaie, ulei de masline.
Am maruntit andivele si prazul, am ras morcovii si am pus semintele de floarea soarelui.
Apoi, din rosii, ardeiul capia, boabele de catina si patrunjel am facut o pasta (cu robotul), pe care am scurs-o intr-o panza de tifon si am adaugat-o celorlalte ingrediente. Inainte de a pune in robot ardeiul, am separat semintele si inima si le-am adaugat in salata.
Am pus zeama de lamaie si ulei de masline, precum si putina sare.
A iesit salata de mai jos, care a fost mancata imediat.
Multumesc, Mia, pentru o reteta minunata.
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Buna draga mea Irena,
    Arata minunat salata ta, multumesc frumos pentru asa frumoasa punere in aplicare!
    Te imbratisez cu mare drag,
    Mia

    RăspundețiȘtergere
  2. bun , imi place gustul putin amarui...nu am mai mancat andive de multisor ...o sa cumpar !

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Mia,
    Multumesc pentru aprecieri, dar stii ca mie mi se pare ca salata ta arata mai bine? :)
    Draga Coco,
    Succes la cumparaturi. Poti incerca salata asta fara nicio grija, ca este foarte buna.

    RăspundețiȘtergere