Etichete

joi, 29 martie 2012

A venit primavara.....

Ce mult ma bucur ca a venit primavara! Pietele incep din nou sa semene cu niste gradini si s-au cam terminat zilele in care ma intrebam de 20 de ori ce sa mai mananc.
Luni am avut inspirata idee de a comanda mancare de la Casa rawz, iar in meniu a fost o supa extraordinara de nuci macadamia (reteta aici), alaturi de bunatati din ciuperci. Ei bine, tanjind de aceasta supa, am constatat ca nu prea am aproape niciun ingredient, dar nu-i nimic, imaginatia sa traiasca.
Iata ce am facut eu (si bine am facut):

Zeama
1 cana migdale
3 linguri ulei masline
4 linguri zeama de lamaie
1 lingurita fulgi de drojdie uscata
1 lingurita rasa de sare
6-7 fire de leurda
1 lingurita sos de soia
750-800 ml apa.

Umplutura:
4 foi mici de stevie
cateva firicele de loboda rosie
1/2 ceasca porumb
1/2 ceasca mazare
1/4 ardei capia

Tehnologia este ca in retea originala, adica am pus in blender ingredientele lichide, apoi migdalele, drojdia si leurda, plus o cana de apa, asa cum a zis Andreea sa fac. Dupa mixare, am adaugat restul de apa si am mai potrivit putin gustul.
Umplutura am taiat-o fin (cu exceptia porumbului si a mazarii) si am amestecat totul. Am lasat supa sa se odihneasca la frigider cam o ora si am savurat-o apoi cat am putut eu de bine.
Diferenta fata de supa din nuci macadamia este foarte mare, pentru ca gusturile sunt diferite, dar pot sa va garantez ca nici supa asta nu-i de lepadat. Are o savoare speciala si este foarte fina. Eu zic ca n-o sa va para rau daca o incercati.
Nu e cazul sa spun ca ingredientele se pot adapta pe gustul fiecaruia si este loc de multa imaginatie si experimentare.





Ei bine, astazi am tot vazut pe Facebook o gramada de feluri de salate facute de fete harnice si cu imaginatie. M-am gandit ca tot m-am aprovizionat eu cu verzituri si am trantit urmatoarea salata:

Sos
1 ceasca seminte floarea soarelui
1/2 cana zeama din supa de mai sus (inainte de a pune umplutura)
7-8 fire leurda
2 linguri ulei floarea sooarelui presat la rece
zeama de lamaie
Am facut totul in blender.

Pentru salata am folosit: salata verde, untisor, ceapa verde, ridichi, rosii cherry, castraveti.

Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Da, a venit primavara!!! Ce bine ca acum salatele sunt mult mai variate si ai de unde alege! Si cand se termina leurda si untisorul, apar altele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat! Si sum arata salata din Ro, si ce gust trebuie sa aiba..... Tare mi-ar placea sa meregem impreuna la piata, cand vin nu ratam ocazia, da???

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte.. primavaratic la tine aici.
    La mine in farfurie inca n-a venit primavara :(
    Dar de-abia astept. asa mie dor de un pesto de leurdaaaa!
    Supa ta arata minunat. e bine ca Dumnezeu ne-a creat cu o imaginatie asa bogata pe care sa o folosim ptr lucruri bune.
    Te tzuc Irena si iti doresc zile frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Mihaela,
    De abia astept sa mergem impreuna la piata :).
    Draga Sakura,
    O sa vina si in farfuria ta primavara, trebuie doar putina rabdare.
    Va pup pe amandoua si va multumesc pentru ca ma vizitati.

    RăspundețiȘtergere