Etichete

miercuri, 21 martie 2012

Pasta de masline

Am foarte lenesa in ultimele 2 luni: nu am mai avut atata grija ce mananc, am mancat mai mult dulce decat este normal, mancarea fara foc a fost mult mai putina decat cea gatita, nu am mai facut smoothie in fiecare dimineata. Bref, am facut prostii.
Astazi am "recuperat" si am facut o pasta de avocado pe care am mancat-o imediat si n-am apucat sa fac poze (am facut foarte putina, cat pentru o persoana, gandindu-ma ca oricum sotul meu nu mananca nimic ce contine avocado).
Seara, i-am facut tot lui o salata de sfecla rosie, ridiche neagra, ustroi dupa gust si putina zeama de lamaie. Fara sare, fara ulei. Este foarte racoritoare, cu conditia sa agreati salatele fara sare. De asemenea, este foarte sanatoasa, curata sangele si da multa energie. De multe ori spun ca mie mi se pare ca sarea diminueaza gustul legumelor crude, dar asta tine doar de gustul meu. Teoria in bucatarie spune altceva, ca sarea potenteaza gustul. Habar n-am, mie-mi plac legumele crude fara sare si cu asta basta.
Am mai facut si pasta de masline, inspirata din retetele de pe blogul Bucurie Bunastare Hrisca:

1 ceasca de masline Kalamata
1 ceasca de samburi de floarea soarelui inmuiate
1/2 ceasca caju neinmuiat
ulei de masline, zeama de lamaie si busuioc uscat, toate dupa gust
3/4 pahar apa.

Am pus totul in blender si am amestecat pana a iesit o pasta fina si gustoasa-gustoasa. Am decorat cu masline si cu doua frunze de spanac :).

Tot nu reusesc sa fac poze frumoase :(.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Mie imi place foarte mult. Am sa fac si reteta cu ridichie si sfecla. Foare interesanta combinatia... n-am mai incercat-o. Multumesc.
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  2. Reteta cu ridiche si sfecla este foarte gustoasa. Proportia este de 2:1 sfecla-ridiche neagra. Ai grija ca ridichea sa nu fie prea iute. Gusti singura si o faci cum iti place.

    RăspundețiȘtergere